HKU Studentportal
HKU Studentportal
  • Volg ons op facebook
  • Volg ons op twitter

Welkom! Op deze pagina informeren we je over de introductie en startinformatie van de opleiding AD Digital Media.

INTRODUCTIE 27 t/m 30 augustus

De introductie bestaat uit 4 onderdelen, verdeeld over 4 dagen. Hieronder lees je meer over het programma.

Dinsdag 27 augustus

Op dinsdag 27 augustus is er een algemene introductiedag voor heel HKU media, het ‘Introfestival’. Het is het eerste moment waarop je alle eerstejaars van Media, en je klas leert kennen. Deze dag begint op HKU-Oudenoord 700 en wordt afgesloten met een feest op de ‘Histos’ boot in de stad Utrecht.

Lees hier meer...

Woensdag 28 augustus

Woensdag wordt je om 09.45 verwacht op de Mariaplaats, locatie HKU-Conservatorium en zullen we samen met de Associate Degree Design Connected Spaces een leuke tocht maken ter kennismaking met de stad en de andere HKU locaties. Je kunt elkaar herkennen door de rode kleur.

Wat neem ik mee?

Donderdag 29 augustus

Deze dag staat in het teken van je eigen studie: Digital Media en ga je je klasgenoten leren kennen en zet je de eerste stappen in het oriënteren op jouw vak en het bijbehorende werkveld. We gaan cultuur beleven en een flinke tocht maken. Neem stevige wandelschoenen mee, je eigen lunch, regenkleding bij een ‘slechtweervoorspelling’ voor die dag en je smartphone of een fotocamera (in een rugzak…?)  Programma volgt.

Vrijdag 30 augustus

Op vrijdag 30 augustus zullen we ons richten op de locatie HKU-Oudenoord 700 en de werkplaatsen die voor jullie ter beschikking staan. We gaan een uitgebreide rondleiding geven waarbij je kennis maakt met de aanwezige apparatuur, mogelijke werkwijzen en de werkplaatsmedewerkers.

Programma volgt.



We hebben er zin in!

Met vriendelijke groet,

Team AD Digital Media

MediaZine

Hoe, wie wat? Om je snel op weg te helpen in je nieuwe omgeving is het MediaZine hier te downloaden. Hierin lees je hoe het werkt bij HKU Media en wie bij je moet zijn voor antwoord op vragen.


Download MediaZine 19-20 (pdf)